Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Solar Eclipse- pochód potworów
#1
[Obrazek: BiomeBannerSolarEclipse.png?version=4ded...2f2f58be9a]
https://hydra-media.cursecdn.com/terraria.gamepedia.com/6/6c/BiomeBannerSolarEclipse.png?version=4ded622a0ab9f8d5b20e142f2f58be9a

"Teraz stoimy na skraju zagłady, bo godzina rządów chaosu wybiła. Nareszcie."
Medivh, Warcraft III: Reign of Chaos

Solar Eclipse (Zaćmienie słońca) jest relatywnie rzadkim eventem, które ma 5% szans, by pojawić się każdego dnia,
 po pokonaniu przynajmniej jednego mechanicznego bossa. Może ono się również powtarzać, przez 2 lub
więcej dni z rzędu (bardzo mała szansa, ale możliwa).
Tak niska szansa (dla porównania Blood Moon ma aż 11,11% szans, nie wliczając nowu(nocy kiedy nie widać księżyca),
 kiedy nie może on się pojawić) powoduje, że istnieje ryzyko, że nie dostrzeżemy,
jak event będzie się ulepszał wraz z naszym postępem w hardmodzie.
Event ulepsza się jedynie na wersji PC, moby które nie mają przy nazwie dopisku (PC) mogą pojawić się na
naszym świecie w każdym momencie (pod warunkiem, że mamy Solar Eclipse oczywiście ;P)
Dotyczy to m.in. Reapera, który w wersji komputerowej pojawia się po ubiciu wszystkich mechanicznych bossów,
a w innych wersjach może pojawić się od razu.
Jeśli nie jesteśmy gotowi by walczyć z potworami z zaćmienia, możemy użyć Enchanted Sundiala, lub zejść do jaskiń.
Potwory będą pojawiać się tylko na powierzchni.


Na wersji komputerowej Solar Eclipse, możemy również przywołać za pomoca [Obrazek: Solar_Tablet.png?version=a6621f9329aba23...b098ab3b11]Solar Tableta. 
Biorąc pod uwagę, że Lihzahrdy czasem respią się poza świątynią (jeśli stoimy otoczeni lihzahrdowymi wallami,
 jest możliwe własnoręczne przyzwanie zaćmienia, bez ubijania Plantery.



FAZY
Na wersji PC event można podzielić na 3 fazy(tiery):

Faza I (Łatwa)
Po pokonaniu jednego mechanicznego bossa (Destroyera, The Twins lub Skeletrona Prima)
Podczas tej fazy, pojawiają się następujące potwory:



[Obrazek: Frankenstein.png?version=552a8e6fbdcff93...ef47915d19]
[Obrazek: Frankenstein_Banner.png?version=3e9a13e7...bd4be3c63c] Frankenstein [Obrazek: Frankenstein_Banner.png?version=3e9a13e7...bd4be3c63c]
Atak: 65/130 (60- statystyka z innych wersji niż PC)
Obrona: 18
Życie: 350/700 (220)
Odporność na odrzut: 70%/73%

Podstawowy przeciwnik występujący podczas tego eventu. Zachowuje się on jak zwykły zombiak, z lepszymi statystykami.
Na konsoli i telefonie (pre-1.3) jego statystyki są niższe (60 ataku, 18 obrony i 220 życia).


Dropi:
-0,4% szans na Broken Hero Sword [Obrazek: Broken_Hero_Sword.png?version=880e5d87f9...1629460311] (konsole i telefony, wersje PC pre-1.3)
-6 [Obrazek: Silver_Coin.png?version=90d338a93a37d3b5...97f0d1cad1]


[Obrazek: Swamp_Thing.png?version=1a190a57e8b3681c...31fc1d5564]PC /[Obrazek: Swamp_Thing_%28old%29.png?version=ffe043...217324d335]Inne wersje
[Obrazek: Swamp_Thing_Banner.png?version=505337040...096df4944f] Swamp Thing [Obrazek: Swamp_Thing_Banner.png?version=505337040...096df4944f]
Atak: 70/140 (80)
Obrona: 26 (32)
Życie: 450/900 (350)
Odporność na odrzut: 80%/82%
Odporność na debuffy: [Obrazek: Poisoned.png?version=0467d84eae56c54097b2d291480e1b3c] [Obrazek: Venom.png?version=ec530f9b02ae8e5b9461ac5a284aae94]

Kolejny z potworów pojawiających się w dużej ilości, tylko podczas tego eventu. Poruszają się one bardzo szybko.
Zalecana broń z silnym odrzutem. Od wersji 1.3 nie mogą otwierać drzwi, ich atak został wtedy też osłabiony, zaś życie wzmocnione.
Odporny na debuffy Poison i Venom.


Dropi:
-0,4% szans na Broken Hero Sword [Obrazek: Broken_Hero_Sword.png?version=880e5d87f9...1629460311] (konsole i telefony, wersje PC pre-1.3)

-10 [Obrazek: Silver_Coin.png?version=90d338a93a37d3b5...97f0d1cad1]


[Obrazek: Vampire_Bat.png?version=527ea59a113e648d...f3a3faaa65] [Obrazek: Vampire.png?version=926ca02faf93daa8ee965e7461ff510a]
[Obrazek: Vampire_Banner.png?version=75db93b83e74d...2a2110a80d] Vampire [Obrazek: Vampire_Banner.png?version=75db93b83e74d...2a2110a80d]
Atak (forma nietoperza): 60/120
Atak (forma ludzka): 80/160
Obrona (forma nietoperza): 32 (30)
Obrona (forma ludzka): 24 (20)
Życie: 750/1500 (350)
Odporność na odrzut (forma nietoperza): 25%/33%
Odporność na odrzut (forma ludzka): 60%/64%
Nakłada debuff:  [Obrazek: Bleeding.png?version=c9fda1bfb2f0f8555e711930ef26e91b]5-7s/10-14s

Wampir to mobek rzadziej pojawiający się od powyższej dwójki. Na początku zobaczymy go w formie nietoperza, gdzie korzystając z ciemności spróbuje nas zaskoczyć i przemienić się przy nas w człowieka. Bardzo szybki potwór, nakładający debuff krwawienie (które w zależności od akcesoriów i zbroi, albo wyłączy nam regenerację zdrowia, albo znacznie spowolni). W wersji 1.3.0.3 zostały wzmocnione jego atak i obrona.
Wrażliwy na broń [Obrazek: Stake_Launcher.png?version=e4e21e2890bc1...7cb46c8d31]Stake Launcher (rzadki drop z Mourning Wooda (bossa z Pumpkin Moona)


Dropi:
-2,5% szans na Broken Bat Wing [Obrazek: Broken_Bat_Wing.png?version=2cd8429bed6b...3772add156](materiał na skrzydła)
-2,86%/4,29% szans na Moon Stone [Obrazek: Moon_Stone.png?version=b44e6cd66539b74d77f0abb4b3880260] (wzmacnia statystyki gracza w nocy)
-50 [Obrazek: Silver_Coin.png?version=90d338a93a37d3b5...97f0d1cad1]


[Obrazek: Eyezor.png?version=ae79860cf60287f5df7fbe33d54b5c5d]
[Obrazek: Eyezor_Banner.png?version=7ec07b19477264...ddedecdbb4] Eyezor [Obrazek: Eyezor_Banner.png?version=7ec07b19477264...ddedecdbb4]
Atak (dotykowy): 50/100
Atak (laserowy): 60/120 
Obrona: 30
Życie: 450/900 (350)
Odporność na odrzut: 70%/73%

Rzadki i wolny mobek, przypominający zombiaka lecz strzelający laserem. Im mniej posiada zdrowia, tym szybciej się porusza i strzela laserami.

Dropi:

-6,67%/10% szans na Eye Spring [Obrazek: Eye_Spring.png?version=c9954c4397769b6eda8fce291f4995e6] (przywołuje peta: [Obrazek: Eyeball_Spring_Pet.png?version=857677ff1...5ce16e479b])
-50 [Obrazek: Silver_Coin.png?version=90d338a93a37d3b5...97f0d1cad1]


[Obrazek: Fritz.png?version=a76f7d241f91e6d70b5b5c99e6bcc874]
[Obrazek: Fritz_Banner.png?version=9776910bb6e5f7b...1a4ce142c8] Fritz (PC) [Obrazek: Fritz_Banner.png?version=9776910bb6e5f7b...1a4ce142c8]
Atak: 70/140
Obrona: 14
Życie: 270/540
Odporność na odrzut: 30%/37%

Szybsza wersja Frankensteina, potrafiąca wysoko skakać.

Dropi:
-6 [Obrazek: Silver_Coin.png?version=90d338a93a37d3b5...97f0d1cad1]



[Obrazek: The_Possessed.png?version=80737635051aaf...3b175bee10]
[Obrazek: The_Possessed_Banner.png?version=f3823ed...f91d7f6e33] The Possessed (PC) [Obrazek: The_Possessed_Banner.png?version=f3823ed...f91d7f6e33]
Atak: 68/136

Obrona: 28
Życie: 600/1200
Odporność na odrzut: 55%/60%
Odporność na debuff: [Obrazek: Confused.png?version=b769c447acde5ce93f94903bfb245191]

Jeden z nowych potworów, które potrafią zaskoczyć gracza, z efektem śmiertelnym dla ich postaci. Mobek, który niezwykle szybko chodzi po ścianie,
więc trzeba uważać, by przy żadnej się nie znajdować Wink

Nie nałożymy na nie Confusion.

Dropi:

nic



[Obrazek: Creature_from_the_Deep.png?version=b2585...8e4d06779b] [Obrazek: Creature_from_the_Deep_%28swimming%29.pn...872efbc0ce]
[Obrazek: Creature_from_the_Deep_Banner.png?versio...432f320fdf] Creature from the Deep (PC) [Obrazek: Creature_from_the_Deep_Banner.png?versio...432f320fdf]
Atak: 60/120

Obrona: 22
Życie: 400/800
Odporność na odrzut: 70%/73%
Kolejny z potworków dodanych w wersji 1.3. Umieją dobrze pływać i potrafią wyskoczyć z wody, na niczego nie spodziewającego się gracza Wink

Dropi:
-2%/3% szans na wydropienie Neptune Shell [Obrazek: Neptune%27s_Shell.png?version=c8b8d5532d...5a07249d34] (zmienia w Merfolka- daje zdolność oddychania i pływania w wodzie)

-10 [Obrazek: Silver_Coin.png?version=90d338a93a37d3b5...97f0d1cad1]



Faza II (Średnio trudna - Trudna)

Po pokonaniu wszystkich 3 mechanicznych bossów (Destroyer, The Twins i Skeletron Prime),
pojawiają się nowe zabójcze i latające potwory:

[Obrazek: Reaper.png?version=e95057fdfd867095f04238ce951f58f4]

[Obrazek: Reaper_Banner.png?version=5820f69c38f049...5af52bcb82] Reaper [Obrazek: Reaper_Banner.png?version=5820f69c38f049...5af52bcb82]
Atak: 80/160

Obrona: 22 (18)
Życie: 700/1400 (300)
Odporność na odrzut: 40%/46%
Odporność na debuffy: [Obrazek: Confused.png?version=b769c447acde5ce93f94903bfb245191] [Obrazek: Poisoned.png?version=0467d84eae56c54097b2d291480e1b3c] [Obrazek: Venom.png?version=ec530f9b02ae8e5b9461ac5a284aae94] [Obrazek: On_Fire%21.png?version=246efa303b5b51836978d74f95d83edf] [Obrazek: Cursed_Inferno.png?version=20cdcd460c3a1...dab5452d38][Obrazek: Shadowflame.png?version=f5abea70a4bb3b0f...7cba4442ed]

Stary znajomy z wersji 1.2 został wzmocniony i przeniesiony do drugiej fazy. Ulepszona wersja Wraith`a znanego chociażby z powodu pojawiania się,
podczas niszczenia altarów. Są zdolne do lewitacji kilka bloków nad powierzchnią i przenikają przez ściany.
Nie nałożymy na nich debuffów: Confused, Poison, Venom, On Fire, Cursed Flame, Shadowflame

Dropi:
-2,5%/3,75% szans na Death Sickl`a [Obrazek: Death_Sickle.png?version=4bc4779c5e58726...4453c79028] (nawet silna broń, pod warunkiem, że wydropimy ją w miarę szybko [a nie np. tuż przed Golemem])
-15 [Obrazek: Silver_Coin.png?version=90d338a93a37d3b5...97f0d1cad1]


[Obrazek: Mothron.png?version=13cab638114cce72b8071dcdc7726ed7][Obrazek: Baby_Mothron.png?version=ef1b6aa95ff4238...3bcc3ad0c5][Obrazek: Mothron_Egg.png?version=db7cda70eba50c30...104769471a]


[Obrazek: Mothron_Banner.png?version=4a8af6025b811...be529f5ef2]
 Mothron (PC) [Obrazek: Mothron_Banner.png?version=4a8af6025b811...be529f5ef2]
Atak: 80/160
Atak (wolna szarża): 40/80
Atak (szybka szarża): 100/200

Obrona: 30
Życie: 6000/1200
Odporność na odrzut: 80%/82%

Odporność na debuffy: [Obrazek: Confused.png?version=b769c447acde5ce93f94903bfb245191] [Obrazek: Poisoned.png?version=0467d84eae56c54097b2d291480e1b3c] [Obrazek: Venom.png?version=ec530f9b02ae8e5b9461ac5a284aae94]

Baby Mothron (PC)
Atak: 50/100
Obrona: 14
Życie: 700/1400
Odporność na odrzut: 30%

Mothron Egg (PC)
Atak: 0
Obrona: 30
Życie: 200
Odporność na odrzut: 30%
Odporność na debuffy: Wszystkie

Mothra to potężny latający wróg, potrafiący zadać w krótkim czasie masywne obrażenia. Atakuje głównie poprzez szarże. C
o jakiś czas zatrzymuje się na twardej powierzchni, by złożyć jajo, z którego po pewnym czasie wykluje się młode.
Jest to bardzo niebezpieczny wróg, wymagający walki na arenie i dobrego przygotowania, zwłaszcza jeśli zaćmienie zaskoczy szybko
 po śmierci ostatniego mechanicznego bossa.

Dropy Mothry zależą od fazy zaćmienia, w którym zostanie ona zabita.
Nie nałożymy na nią debuffa: Confused, Poison i Venom

Dropi:
-25%/30,94% szans na Broken Hero Sword [Obrazek: Broken_Hero_Sword.png?version=880e5d87f9...1629460311](wykorzystywany do stworzenia Terrablade)
-5 [Obrazek: Gold_Coin.png?version=b1538bcde6ffe804de4e07acbf605edf]
Po zabiciu Plantery (Faza III)
-25%/30,94% szans na Eye of Cthulthu [Obrazek: The_Eye_of_Cthulhu.png?version=e9fd8bacc...7750100d4b] (jedno z najsilniejszych istniejących joj w grze, i jedno z pierwszych, które można trzymać w nieskończoność)
-5%/6,19% szans na Mothron Wings [Obrazek: Mothron_Wings.png?version=6e09a4d14e5891...caa6c23bf4] (porządne skrzydła, i nie trzeba nic dodatkowo dropić, ani kopać)





Faza III (Trudna)

Po pokonaniu Plantery pojawiają się tylko i wyłącznie nowe moby, których nie znajdziecie (jeszcze) w innych wersjach Terrarii.
Wszystkie zadają chore obrażenia.


[Obrazek: Butcher.png?version=6c0ade386be55214bbdb0434291d3529]
[Obrazek: Butcher_Banner.png?version=bdbdc545f8608...1cd1a41d22] Butcher [Obrazek: Butcher_Banner.png?version=bdbdc545f8608...1cd1a41d22]
Atak (dotykowy): 70/140
Atak (piłą): 94/189

Obrona: 30
Życie: 700/1400
Odporność na odrzut: 75%/78%

Post-planterowy mob atakujący w sposób podobny do jednorożców (szybka szarża). Szczególnie uważać na jego piłę, która na expercie zadaje prawie 200 obrażeń. 

Dropi:
-2,5%/3,75% szans na Butcher's Chainsaw[Obrazek: Butcher%27s_Chainsaw.png?version=9454f9b...840a841d68] (piła mechaniczna,
posiadająca 150% axe power, zadająca wysokie obrażenia i emitująca podpalające cząstki)

-10[Obrazek: Silver_Coin.png?version=90d338a93a37d3b5...97f0d1cad1]


[Obrazek: Deadly_Spheres.png?version=81da5566a22bd...1cc62728aa]
[Obrazek: Deadly_Sphere_Banner.png?version=0d77fc2...10e6f2805b] Deadly Sphere [Obrazek: Deadly_Sphere_Banner.png?version=0d77fc2...10e6f2805b]
Atak: 100/200

Obrona: 80
Życie: 350/700
Odporność na odrzut: 30%/37%
Odporność na debuffy:[Obrazek: Confused.png?version=b769c447acde5ce93f94903bfb245191] [Obrazek: Poisoned.png?version=0467d84eae56c54097b2d291480e1b3c] [Obrazek: Venom.png?version=ec530f9b02ae8e5b9461ac5a284aae94] [Obrazek: On_Fire%21.png?version=246efa303b5b51836978d74f95d83edf] [Obrazek: Cursed_Inferno.png?version=20cdcd460c3a1...dab5452d38][Obrazek: Shadowflame.png?version=f5abea70a4bb3b0f...7cba4442ed]

Deadly Sphere to mała kulka, która na początku leci losowo w stronę gracza, zaś gdy znajdzie się blisko szarżuje na gracza.
Odporne na Confused, Poison, Venom, Burning, Cursed Flame, Shadowflame

Dropi:

-2,5%/3,75% szans na Deadly Sphere Staff [Obrazek: Deadly_Sphere_Staff.png?version=dc8f610d...72995da33d](różdżka na summonera, przywołująca taką oto sympatyczną kulkę [Obrazek: Deadly_Sphere_minion.gif?version=7ec39c8...c230a9e17c])
-9[Obrazek: Silver_Coin.png?version=90d338a93a37d3b5...97f0d1cad1]


[Obrazek: Dr._Man_Fly.png?version=9b0d7c14331e2f2d...b537e6733b]
[Obrazek: Dr._Man_Fly_Banner.png?version=22a89bb97...a2a2bc2fa5] Dr. Man Fly [Obrazek: Dr._Man_Fly_Banner.png?version=22a89bb97...a2a2bc2fa5]
Atak (kontakt): 70/140
Atak (fiolką): 100/200

Obrona: 24
Życie: 500/1000
Odporność na odrzut: 40%/46%
Odporność na debuffy:[Obrazek: Confused.png?version=b769c447acde5ce93f94903bfb245191]
 
Mobek podobnie jak Eyezor poruszający się wolniej niż znaczna część istot występująca podczas tego eventu.
Jego głównym atakiem są toksyczne fiolki, które po ataku rozpryskują się tworząc toksyczną chmurę.
Przed atakiem zasięgowym zatrzymuje się w miejscu, przygotowując się do celnego rzutu.

Dropi:

-2,5%/3,75% szans na Toxic Flask [Obrazek: Toxic_Flask.png?version=1e655930f78a1225...6db800567b](fiolka, która po uderzeniu tworzy toksyczną chmurę trwającą od 1-2s)
-13[Obrazek: Silver_Coin.png?version=90d338a93a37d3b5...97f0d1cad1],


[Obrazek: Nailhead.png?version=6992984ddc0d7c5f369e8d83b9894c07]
[Obrazek: Nailhead_Banner.png?version=f4898151da18...aa4074d36f] Nailhead [Obrazek: Nailhead_Banner.png?version=f4898151da18...aa4074d36f]
Atak (kontakt): 100/200
Atak (nail- dystansowy): 30/60

Obrona: 34
Życie: 4000/8000
Odporność na odrzut: 90%/91%
Odporność na debuffy:[Obrazek: Confused.png?version=b769c447acde5ce93f94903bfb245191]

Niebezpieczna istota, która oprócz zadawania wysokich obrażeń kontaktowych, wystrzeliwuje również 8 "nail`sów".
Jest to również niezwykle tankowaty mob, o wysokiej odporności na odrzut, ale za to wolny.

Dropi:
-4%/6% szans na [Obrazek: Nailgun.png?version=1cc75230c0b906987bbae80a3d6e1871] Nail Gun (ciekawa zasięgowa broń, która po wbiciu pocisku zadającego średnie obrażenia, wybucha zadając większe)
-100x [Obrazek: Nail.png?version=62de242e9c172611ddc04d4976acaf72] Nails (razem z Nail Gunem)

-30[Obrazek: Silver_Coin.png?version=90d338a93a37d3b5...97f0d1cad1]


[Obrazek: Psycho.png?version=205057e752f1637ed1b646cc46b01088]
[Obrazek: Psycho_Banner.png?version=575f991997b168...a969202e58] Psycho [Obrazek: Psycho_Banner.png?version=575f991997b168...a969202e58]
Atak (zwykły): 70/140
Atak (z ukrycia): 120/240

Obrona: 40
Życie: 550/1100
Odporność na odrzut: 50%/55%
Odporność na debuffy:[Obrazek: Confused.png?version=b769c447acde5ce93f94903bfb245191]

Psycho to potencjalnie najgroźniejszy przeciwnik, który może się pojawi w ostatniej fazie zaćmienia.
Początkowo znajduje się w stanie ukrycia i będzie czekał, aż gracz znajdzie się blisko niego, próbując go wtedy zaatakować.
Po wyjściu z niewidzialności, będzie starał się szybko szarżować na gracza, niczym Butcher. 

Dropi:
-2,5%/3,75% szans na [Obrazek: Psycho_Knife.png?version=8463b2dfd1e72e1...cfcd874b17]Psycho Knife (dziwna broń, która pozwala graczowi przejść w stan ukrycia i zadać dużo większe obrażenia z broni meele)
-15[Obrazek: Silver_Coin.png?version=90d338a93a37d3b5...97f0d1cad1]
Minimalna arena
[Obrazek: e1abd030e6.png]
- Heart lanterny, Ogniska i Miód w celu zwiększonej przeżywalności
- Platforma dzięki której większość mobów nie będzie w stanie nas zaatakować
-Water Candle i Battle Potion w celu zwiększenia ilości przeciwników

Z dziwnego powodu Camera Mode nie ogarnęła eventu. :/

Trivia
-Z niewiadomych powodów do gry nie została zaimplementowana dłoń nawiązująca do rodziny Adamsów,
[Obrazek: 799px-Solar_Eclipse_movie_tributes.png?v...effada4b27]
-wszystkie potwory nie licząc Reapera i Eyezora są wzorowane na podstawie horrorów z XX wieku,
[Obrazek: 7176407.3.jpg],  [Obrazek: Vampire.png?version=926ca02faf93daa8ee965e7461ff510a]
Książę Dracula (1931) - Vampire
[Obrazek: p5448_p_v8_ab.jpg][Obrazek: Frankenstein.png?version=552a8e6fbdcff93...ef47915d19][Obrazek: Fritz.png?version=a76f7d241f91e6d70b5b5c99e6bcc874]
Frankenstein (1931) - Frankenstein i Fritz
[Obrazek: 6905595.3.jpg][Obrazek: Creature_from_the_Deep.png?version=b2585...8e4d06779b]
Creature from the Black Lagoon (1954) - Creature from the Deep
[Obrazek: latest?cb=20140912175343][Obrazek: Dr._Man_Fly.png?version=9b0d7c14331e2f2d...b537e6733b]
The Fly (1958), Dr. Man Fly
[Obrazek: p2165_p_v8_ac.jpg][Obrazek: Mothron.png?version=13cab638114cce72b8071dcdc7726ed7]
Mothra (1961) - Mothron
[Obrazek: maxresdefault.jpg],[Obrazek: The_Possessed.png?version=80737635051aaf...3b175bee10]
The Exorcist (1973), The Possessed
[Obrazek: maxresdefault.jpg][Obrazek: Butcher.png?version=6c0ade386be55214bbdb0434291d3529]
The Texas Chainsaw Massacre (1974) - Butcher
[Obrazek: images?q=tbn:ANd9GcRlW51WZIMYH_7AHC-bXcn...QbBP65n8jy][Obrazek: Psycho.png?version=205057e752f1637ed1b646cc46b01088]
The Halloween (1978) - Psycho
[Obrazek: large_d0uATPnpbbK6eVW9UeiDLko7kh5.jpg][Obrazek: Deadly_Spheres.png?version=81da5566a22bd...1cc62728aa]
Phantasm (1979) - Deadly Sphere
[Obrazek: large_MQG0XuWjfdsPm9upD5aZ0atMAx.jpg][Obrazek: Swamp_Thing.png?version=1a190a57e8b3681c...31fc1d5564]
Swamp Thing (1982) - Swamp Thing
[Obrazek: 901921.jpg][Obrazek: Nailhead.png?version=6992984ddc0d7c5f369e8d83b9894c07]
Hellraiser (1989) - Nail Head
-podczas tego eventu możemy zdobyć jeden achievek:
[Obrazek: Achievement_Kill_the_Sun.png?version=48f...6a895d79eb]
Kill the Sun
"Survive a Solar Eclipse, a day darker than night filled with creatures of horror."
Musimy po prostu dotrwać do końca eventu, można umrzeć w jego trakcie.

[Obrazek: 418a5bd288.jpg]
Odpowiedz
#2
Kiedy Soul zrobił poradnik to wiedz, że będziesz miał co czytać. Przejrzysty, schludny i obszerny. Dla mnie 10/10 Wink
Piniądz Szczęścia [Obrazek: GoldCoin.gif?version=680ecf2c51e5d5d42898c7e2b17b14ba] Kanał Youtube - ^-^
Odpowiedz
#3
Ogromny poradnik i dobrze dopracowany, większość się połapie o co chodzi Smile
10/10
Czasami w życiu powinno się być ostrożnym z powodu różnych przypadków jakie po tym świecie krążą
[Obrazek: legend_of_zelda___breath_of_the_wild_twi...axin4y.jpg]
Odpowiedz
#4
9/10, bo nie zgodzę się co do "minimalnej areny", da się zrobić bardziej minimalistycznie Tongue
"Sick venom in men and women overcome with pride,
a perfect world is never perfect, only filled with lies
Love's gonna get you killed
But pride’s gonna be the death of you and you and me"
Odpowiedz
#5
Jeśli Soul zrobi kiedyś zły poradnik, to wtedy będziemy wiedzieć, że koniec świata się zbliża.
Co tu dużo mówić, 11/10.
Sample text.
Odpowiedz
#6
Bardzo dobry poradnik 10/10
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości