Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Waluta Serwerowa
#1
Cześć.
Zgłaszam się z propozycją dodania na serwer waluty za która będzie można kupić na serwerze:Bloki,pety,light pety,materialy itp.
Walutą może być np. Tetra Coin? Tongue
Dodatkowo można dać dla vipa/vipa++ Coiny x2 taki dodatkowy przywilej który zachęci więcej osób do kupienia vipa/vipa++.
Nie rozpisuję się tu za bardzo  bo nie ma o czym.
Mam nadzieję że Administracja rozpatrzy  ten pomysł.
[Obrazek: Aiden.png]
Odpowiedz
#2
A może po prostu money tak jak było za czasów TerraSpace! Za $ będzie można kupić poziom tak jak wcześniej na TerraSpace.
Odpowiedz
#3
Pomysł jest dobry.
Kiedy jeszcze istniał TerraSpace, waluta serwerowa robiła kawał dobrej roboty.
Pomimo iż czasem były spore z nią problemy (to za szybkie farmienie, dobre ity do kupienia w sklepie), to i tak dawał jakiś dodatkowy cel do rozgrywki na serwerze.
Z tytułem dla waluty - może być ten Tetra Coin ;P
Czasami w życiu powinno się być ostrożnym z powodu różnych przypadków jakie po tym świecie krążą
[Obrazek: legend_of_zelda___breath_of_the_wild_twi...axin4y.jpg]
Odpowiedz
#4
Witajcie, myślę że dobrze byłoby rzucić nieco "technicznego" światła na pomysł @Aidena.
Pomysł mi się bardzo podoba, przy czym jest kilka moich zastrzeżeń, którymi się pragnę z Wami podzielić.
Oczywiście najważniejsze tutaj jest wykonanie: w aktualnej sytuacji z dostępnych rozwiązań mamy SEconomy, które jest niewydajne i przestarzałe oraz SEconomy 2, nad którym prace zostały porzucone równo rok temu. To oznacza, że aby zrealizować taki koncept potrzebne jest własne rozwiązanie, które będzie mogło pozwolić na realizację takich planów. I jakkolwiek pięknie nie brzmi ta wizja, stworzenie pluginu finansowego jest bardzo złożonym przedsięwzięciem, a jako że taki system musi mieć cel, to ważne jest by powstał w tym samym czasie plugin na prace, zaproponowany w innym wątku.
Aktualnie jestem w domu tylko wieczorami i w weekendy, a taki stan będzie trwał aż do 5 sierpnia włącznie. Nie mogę więc zająć się w tym momencie niczym tak złożonym, szczególnie że musi być to dobrze przetestowany i wydajny system.
Zachowuję wasz pomysł w pamięci i pochwalam Waszą inicjatywę, dzięki której uczynimy TerraSite lepszym miejscem Wink
Tak trzymać Tongue

Wasz ulubiony,
@Renerte

P.S.: Nie zamykam na razie wątku, jak macie uwagi to treści tego postu oraz dalsze pomysły z chęcią wysłucham Smile
Odpowiedz
#5
Ja tutaj zaraz pisze do twórców SEconomy że jak nie odświeżą wersji to dostaną lepa na twarz.
[Obrazek: Aiden.png]
Odpowiedz
#6
Zakładając, że ta waluta będzie połączona z pracami, to może by zrobić coś ala premie, za osiągnięcie danego progu? Tak jak w normalnej pracy, że jak np uda nam się coś w pracy to dostajemy jednorazową premię do wypłaty, tak w Terrari, można by to zrobić po " oddaniu " " taska, questa " czy jakkolwiek by się to nazywało, już któryś raz z rzędu, czyli np, jeżeli w danej pracy oddaliśmy 500/1000/5000/10000 drewna to dostajemy do tego jakiś malutki bonus w postaci większej ilości naszej waluty, lub jakiegoś miłego przedmiotu, lub zrobić to na zasadzie " daily task ", czyli można by to robić codziennie, lecz oczywiście przedziały byłyby mniejsze oraz nagrody też nieco mniejsze, a trzecia opcja jest taka, żeby to zrobić przy awansie, czyli gdy np awansujemy z Zabójcy na Zawodowego Zabójcę dostawalibyśmy nieco więcej " na godzinę " ( nie wiem jak to inaczej ująć, ale chyba każdy zrozumiał ^^ ), oraz oprócz większej stawki dostajemy jednorazową premię przy takowym awansie, np. pieniężną, lub w zależności od klasy dostawalibyśmy po prostu lepsze "narzędzie" w zależności od wykonywanego przez nas zawodu.

No i to by było chyba na tyle. Ale żem się rozpisał :O

@DOWN

Wybacz nie zauważyłem, aczkolwiek nie opisałeś chyba tego wszystkiego tak szczegółowo jak ja + nie wszystko co ja napisałem, napisałeś również Ty, lecz nie jestem do końca pewien Smile
Odpowiedz
#7
(07-19-2016, 18:21)TenSai napisał(a): Zakładając, że ta waluta będzie połączona z pracami, to może by zrobić coś ala premie, za osiągnięcie danego progu? Tak jak w normalnej pracy, że jak np uda nam się coś w pracy to dostajemy jednorazową premię do wypłaty, tak w Terrari, można by to zrobić po " oddaniu " " taska, questa " czy jakkolwiek by się to nazywało, już któryś raz z rzędu, czyli np, jeżeli w danej pracy oddaliśmy 500/1000/5000/10000 drewna to dostajemy do tego jakiś malutki bonus w postaci większej ilości naszej waluty, lub jakiegoś miłego przedmiotu, lub zrobić to na zasadzie " daily task ", czyli można by to robić codziennie, lecz oczywiście przedziały byłyby mniejsze oraz nagrody też nieco mniejsze, a trzecia opcja jest taka, żeby to zrobić przy awansie, czyli gdy np awansujemy z Zabójcy na Zawodowego Zabójcę dostawalibyśmy nieco więcej " na godzinę " ( nie wiem jak to inaczej ująć, ale chyba każdy zrozumiał ^^ ), oraz oprócz większej stawki dostajemy jednorazową premię przy takowym awansie, np. pieniężną, lub w zależności od klasy dostawalibyśmy po prostu lepsze "narzędzie" w zależności od wykonywanego przez nas zawodu.

No i to by było chyba na tyle. Ale żem się rozpisał :O

Ja o tym samym powiedziałem w moim poprzednim wątku o tych pracach żeby były awanse i podwyżki.
Tongue

//EDIT @Renerte:
Cytat:12. W tematach nie cytujemy pierwszego jak i ostatniego postu. Wyjątkiem jest sytuacja, kiedy post jest obszerny i chcemy odnieść się do wybranej treści.
Takie trudne, @ThePoc? Tongue
Odpowiedz
#8
Dla mnie to nie jest zbyt potrzebne, ludzie i tak zdobywają wszystkie itemy w 3 dni to po co im to jeszcze ułatwiać. Oczywiście wszystko ma swoje tzw. zady i walety.
Jednak jak by wprowadzono takie coś to jednak fajnie by było mieć coś nowego na TerraSite Big Grin
Odpowiedz
#9
(07-18-2016, 20:10)Renerte napisał(a): Podoba mi się pomysł takiej RPGowej mechaniki, myślę że może tchnąć dużo życia w codzienną grę na serwerze. Prędka progresja będzie mogła ustąpić spokojnemu życiu w społeczności oraz pozwoli na łatwiejsze dołączenie przez osoby, które pojawią się w trakcie edycji.

Waluta serwerowa oraz prace będą w stanie osiągnąć przeciwny skutek - sprawić, aby nie grało się tylko pędząc przez wszystkie etapy gry, lecz pozwolić na znacznie inne ukierunkowanie gameplayu. Jeśli by się to udało w ten sposób zrealizować, to TerraSite na pewno by na tym zyskało Wink
Odpowiedz
#10
byłoby to ciekawe. żeby twórcy dokonali się tego
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości